23948sdkhjf

Keolis byter kostym

Ny hemsida, varumärkesplattform och grafisk profil – så ska Keolis tydliggöra sin kollektivtrafikroll med inriktning på buss och spårtrafik i stadsmiljö.
– Tillsammans med våra uppdragsgivare utvecklar vi resandet, förenklar vardagen för resenärerna och skapar hållbara städer. Det fantastiska arbete som våra 6000 medarbetare varje dag bidrar till vill vi lyfta fram. Därför lanserar vi nu en ny grafisk profil som särskiljer Keolis och som ska tydliggöra våra värderingar och den kompetens som finns inom företaget, säger Cecilia Jernehiem , HR- Kommunikationsdirektör, Keolis.

Den grafiska profilen knyter an till den globala koncernen och ska spegla Keolis förmåga att utveckla resenärsanpassade, hållbara och effektiva kollektivtrafiklösningar.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.13