23948sdkhjf

Santa Line för Stena

Snart är det julafton därför byter Stena Line namn till Santa Line – samtidigt väntar överraskningar både online och ombord på fartygen.
Det nya namnet kommer att ersätta samtliga befintliga logotyper i alla kanaler: hemsidan, Facebook, Instagram, Twitter och YouTube.

– Julen är en mycket folkkär tradition som engagerar alla och även oss på Stena Line. Att byta namn tycker vi är ett utmärkt, tydligt och roligt sätt att uppmärksamma julen på och att en gång för alla visa att vi tar julen på allvar, säger Stena Lines Marknads- och Försäljningschef på svensk marknad Birgitta Wallström .

Namnbytet är dock inte beständigt, det varar inte ens till Påsk utan upphör 24 december. Under perioden kommer det att hända mycket kring julen på Stena Line, bland annat en digital välgörenhetskampanj på Facebook samt en mängd olika aktiviteter ombord för resenärerna.

– Julen handlar om att bry sig om sina medmänniskor på olika sätt och därför är det viktigt för oss att skänka en tanke och en gåva till de som verkligen behöver. Det är viktigt att uppmärksamma att människor i Sverige och runtom i världen dessvärre inte har samma förutsättningar, säger Birgitta Wallström.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063