23948sdkhjf

Stena i samarbete med MobiCard

Stena Line inleder samarbete med MobiCard som digital marknadsföringskanal – därmed kan alla som är medlemmar i MobiCard resa billigare med Stena Lines färjor.
Svenska hushåll lägger varje år ned hela 80 miljarder kronor på resor. MobiCard inleder nu ett unikt samarbete med Stena Line för att utöka sitt erbjudande inom resor och upplevelser. Genom samarbetet kan alla MobiCard-medlemmar resa billigare med Stena Lines förstklassiga färjor till 17 olika destinationer.

Stena Lines varierande rutter är lockande på många sätt – till att besöka härliga Sopot, med norra Europas vackraste stränder, uppleva shoppingstaden Hamburg i en eller flera dagar med familj eller vänner, upptäcka Legoland med barnen eller uppleva någon av alla de konserter som äger rum i regionen under sommaren.

Samarbetet innebär att MobiCard blir en del av Stena Lines integrerade marknadsföring. MobiCard fungerar som en naturlig förlängning av annonskampanjer för att säkerställa snabba avslut via den digitala försäljningskanal som MobiCard byggt upp för sin snabbt växande medlemskår.

– Första erbjudandet som går live denna vecka är en 24-timmars kryssning med temat Spa & Skönhet. Den går mellan Karlskrona och Gdynia och jag är väldigt glad att våra medlemmar kan erbjudas en rabatt på 52 procent, säger David Engler , vd på MobiCard.

Fler erbjudanden från Stena Line kommer att läggas upp löpande. Så om man planerar en resa runt Skandinavien eller Storbritannien, blir mobicard.se och MobiCard-appen i mobilen en självklar källa för att inte missa något unikt.

– MobiCards affärsmodell passar perfekt in i vår marknadsmix. Att samarbete med partners som MobiCard är i linje med den strategi vi har, att vara synliga i digitala och mobila kanaler. Vi ser fram emot att välkomna deras medlemmar till någon av våra 35 fartyg, säger Helena Andersson , Travel Online Sales på Stena Line.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078