23948sdkhjf

Kryssningshatare sökes

1  000 motvilliga testpiloter får nu möjlighet att utmana sina fördomar och åka på en 22-timmarskryssning. Det är Birka som utmanar alla som avskyr kryssningar.
Resultatet ska rederiet använda för att utveckla framtidens kryssningar.

– Vi söker de som inte brukar Östersjökryssa men som vill utmana sina fördomar. Vi vill helt enkelt veta vad de tycker om vår kryssningsprodukt. Resultatet är viktigt för att förstå kunden och nå ut till nya kundgrupper. Dessutom vill vi så klart omvända dem, säger Marcus Hammarström , marknadschef på Birka Cruises.

1 000 personer får under april till juni ge sig ut på uppdraget att testa en 22-timmars skärgårdskryssning. Därefter svarar de på frågor om upplevelsen och om de kan tänka sig kryssa igen.

M/S Birka är det enda renodlade kryssningsfartyget med Stockholm som hemmahamn. De senaste åren har rederiet genomgått mängder av förändringar med fokus på skärgård och svenska smaker; restaurang och hytter i svensk design av Alexander Lervik, samarbete med Magnus Johansson på temat svenskt fika, samt utveckling av butiker, nöjes- och familjekonceptet.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063