23948sdkhjf

TaxiKurir ömsar skinn

TaxiKurir släpper nu sitt nya varumärke och lanserar sin nya profil – alla bilar i hela Skandinavien får ett nytt kännetecken.
Utrullningen av det nya varumärket börjar med start under april månad i Skandinavien och sker sedan fortlöpande.

– Den nya profilen blir ett startskott för nya TaxiKurir och vi har jobbat hårt det senaste året med att förstärka vårt kvalitetsarbete i alla led i organisationen. Håll utkik efter den nya profilen på stan, redan nu kan du se ett antal bilar rulla, säger Magnus Klintbäck , vd TaxiKurir i Stockholm.

TaxiKurir är och förblir Skandinaviens ledande taxibolag och är en del av Cabonline Group. Nu tar vi nästa steg och utvecklar TaxiKurir ytterligare. Med förbättrad kvalitet, ledande teknik och en ny, modern fordonsprofil blir vi förstahandsvalet för affärs- och privatkunder som premierar tillgänglighet, bekvämlighet och trygghet.

– Det ska vara enkelt att åka taxi, inte minst i tjänsten. Med ledande teknik förenklar vi hela kedjan – från smidig bokning via vår app till integrerad betalning/fakturering och uppföljning av resandet, säger Kenneth Holm , Marknad/Försäljningschef TaxiKurir.

TaxiKurir förstärker även organisationen med experter och rådgivare som skall hjälpa företag till ett kostnadseffektivare taxiresande.

TaxiKurir jobbar även aktivt med sitt miljöarbete och målet är att ligga i framkant även på detta område bland annat hårdsatsar vi genom att investera i elbilar.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094